27 abr 2009

GRAN FONS DE TORIS


Avui va a ser la primera vegada que els amics fem el Gran Fons de Toris, despres de uns mesets entrenant de setmana a setmana, hem decidit fer-lo.

També venen Lara i Emi, dos companyes del meu club de natació, el Castalia- Castelló. Elles acudiran directes a linea de sortida.

Son 16 Km, un mes que a Puçol, i als entrenaments ho hem fet amb 1h 25' , avui esperem baixar el temps.

Cap a les 9'30 del mati donen la sortida, som unes 300 persones, el recorregut consta dels dos primers quilòmetres per dintre del poble i la resta per el terme, fins la meta situada a la mateixa linia de sortida.

Començe molt be, i com que soc novatet amb aquestes curses, surt massa fort, vaig amb el grup capdavanter fins al quilometre 3, on començen a adelantarme, cosa normal, i acabe notant el patiment a les cames als ultims quilometres. Tot i aixo, acabe molt be.

Paco fa un temps de 1h 13', jo de 1h 19' i Vicent de 1h 22', Com era de esperar Paco a les costeres anava molt fort, i ni Vicent ni jo podiem anar al seu pas.

Lara i Emi fan un temps de 1h 24', aixi que menys paco acabem tots quasi al mateix temps.

A la proxima ho tinc clar,, anire amb bona companyia.

No hay comentarios: