18 ago 2013

4ª travessia ASSUT ANTELLA

 A la seua quarta edició, es ja una de les travesses a marcar al calendari, doncs es per riu, a un entorn meravellos i damunt nostre, que més volem???
 
Enguany som uns 300 nadadors, es una prova inscrita al circuit d'Aigues obertes de la comunitat Valenciana, i jo pasaré d'aquest riu al Ebre, quasi res veritat? jeje.
 
 

 
El moment de la sortida impresionant, tots a colps, riu amunt, un recorregut de 2700 metres , jo surt fort, molt fort, tinc el proposit de fer un entrene rapid, res de anar a estirar. I aixi m'ho diu Pau quan ens vegem a meta. 
 
Finalment faig un temps de 55 minuts, i el meu Garmin marca 2930 metres nadats.
 
                                      
 
 

 
 integrants del C.N. Sueca a la Travessia de Antella

 
 
Amb dos companys de Castelló dos grans amistats.


No hay comentarios: