9 ago 2013

ULTRAMARATÓ DS DE L'EBRE PREPARATIUS.

 
 
 
ACI UN RESUM DE COM ESTIC PREPARANT I VAIG A AFRONTAR AQUEST REPTE
 
 
http://www.ultraebre.com/p/recorregut.html recorregut que anem a fer.
 
     Es Tracta de la travessía més dura i llarga del Sud de Europa, aixi que com son 30850 metres, ja desde un moment pense que vaig a nadar 35 km, per no desesperarme, tinc un recolzament fantàstic, un caiac doble, vindran Emi i Jesús, Emi una nadadora que vaig conéixer ja fa molts anys quan vaig començar al mon de les travesses i Jesús la seua parella que es de Tortosa, és a dir que coneix la zona.
 
     Me mantindran per les corrents, me donaran a menjar i beure, calcule que tardare entre 7 i 8 hores si tot va bé.
 
     Començem a Tivenys allí les corrents son molt fortes, son favorables, a Tortosa tot comença a l'inrevés, des de Amposta la mar entra cap a dintre i la corrent es gira en contra nosaltres els nadadors, i ho notem a Amposta ja, el riu Ebre sev eixampla, la veritat es que el que no haja vist aquest entorn el convide a visitar-lo, es encisant meravellos nadar a aquestes aigues.
 
     Portare  NUTRINOVEX el meu esponsor, amb els gels de GLUCOMIN  i el LONGOVIT, aixi com tambe portaré unes barretes energetiques que van genial, que es amb el que he entrenat.
 
     Per al dolor de muscles cal dir que va molt bé tindre a ma IBUPROFENO, i per als marejos BIODRAMINA.

      Per si decas tinc ganes de vomitar portare PRIMPERAN, sempre a ma no anira malament.
 
     Beure per hidratar-se encara que no tingues ganes, encara que tingues vomits.

CAL TAMBÉ ESMENTAR QUE SENSE ENTRENAMENT NO HI HA RES A FER.

Recordeu, que abans de afrontar un repte de ultrallarga dinstancia:

Entrenament Físic i Psicològic

Biodramina

Nutrinovex: Longovit i Glucomin aixi com barretes energètiques.

Beure

Ibuprofeno

Primperan

Tinc que dir que aquesta travessía li tinc moltes ganes, l'any passat no vaig poder amb ella, pero enguany si, enguany es la meua. El Ebre es Torisà, i com no al recolzament de la meua parella que tant he tingut ahí al costat dia a dia.
 
He entrenat fent bici btt, anant a treballar a Torís, i fent gimnàs a casa, aixi com quilòmetres de natació.
 
A hores d'ara porte 350 km de Bici, 160 de natació i 38 hores de gimnàs. ho he repartit per estar físicament millor, doncs al gimnàs he fet spinning, elíptica, remo i abdominals aixi com peses.
 
A la piscina he entrenant ( com que ha sigut a la piscina de casa) amb el NADATHLON, Sempre he begut i he pres NUTRINOVEX, el meu esponsor que avui en dia tinc. MOLTES GRACIES A ELL DESDE AQUEST BLOG.
 
Bici he fet eixint a treballar, i alguna sortideta mes, que n'he fet.

No hay comentarios: