7 ene 2009

VIII TRAVESSÍA D'HIVERN AL PORT DE GANDÍA


Enguany he començat les travessíes ben prompte,,, la primera de totes, la de Gandía , el dia de Reis, no apta per a cardíacs, doncs l'aigua esta a uns 11 graus, la gent es quasi tota del Club Natació Gandia, el club organitzador,, i jo enguany vaig per primera vegada representant al Cst-costa Azahar, els tres anys anteriors vaig anar pel club natació Torís.

Cap a les 11 arribe a Gandia, i una vegada al Club Nàutic, comence a vore cares conegudes, Mila, Carmela, Kirsthen, Mª del Mar ...... etc. aixi com als Organitzadors de la prova.


Anem a prendre algo calentet al club nautic, el temps esta prou malament, fa aire, núvols, es a dir, les condicions indispensables per a disputar aquesta prova, una D'HIVERN.


A les 12 es la sortida, pujem amb dues barques, ens creuen a l'altra part del port,, tenim que creuar-lo al ample, uns 200 metres... pareix poc,, però cregueu-me, son uns quants mes dels que voldriem nadar, jeje.


Som uns 40 nadadors al punt de sortida, la temperatura del aigua es de 11 graus,, molt freda com era de esperar,, aixi que decideixo tirar-me de cap, error per part meua, doncs les ulleres se me lleven i estic un temps per posar-me-les...., veig la gent ja uns 10 metres per davant meu, aixi que arranque amb força, i poc a poc vaig avançant a la gent, però pense que he quedat finalment el 7é, aixo si, per davant de Carmela, una campiona d'aquesta prova als anys anteriors. Aixi que jo, feliç cap a les dutxes, i la xocolata.


La Organització ens premia amb un trofeu conmemoratiu i un polo de mànega llarga . Com que ja es tard, me conviden a dinar a Gandia, ara aixo si, els Reis no han vingut per Gandia per deixar-me res a mi, ho comprove més tard.

No hay comentarios: