31 ene 2010

CAMPIONAT DE ESPANYA A CASTELLÓ , OPEN D'HIVERN 2010







piscina La Salera de Castelló

Núria nadant braça amb el seu estilàs.

Aquestos son els segons campionats de Espanya als que participe, doncs el primer Open d'Hivern va ser a Madrid l'any 2007, i ara toca a Castelló, a la piscina on entrena el Castalia, el meu club, també hi entrenen el Vila-real i el Aquatic Castelló aixi com la Cultural Deportiva de Castelló.



Amb 127 clubs inscrits i 1202 nadadors, han sigut una xifra més que nombrosa , s'ha creat més aficio i ademés s'ha apropat al poble de Castelló aquest esport que tant m'agrada, la natació.

Tinc que dir que el meu club, el Castalia, havem quedat els 11 al ranking nacional per equips, el segon ha sigut el U.P.V., un gran campionat ha sigut s'ha de dir, tot a l'esforç dels nostres entrenadors, que han estat pendents durant tots els quatre dies que ha estat en marxa. Gracies a tots. ENHORABONA TRAINERS.




Jo he participat a dos proves, els 50 esquena i els 50 crol, veritablement que en esquena he baixat un segon la meua marca, però en crol, l'he pujada unes centèsimes tret que he relliscat al viratge. Tot i que puc dir que en esquena he quedat el 8é de la meua categoría, i en crol el 31, a nivell nacional. en Esquena no me esperava eixe lloc, gens malament, en crol, doncs que es una distancia curta, i no es lo meu, si que me esperava estar per ahi, ara a vore si als propers campionats puc baixar temps i millorar la posició i qui sap si alguna vegada aconseguir ferro.



Ara prompte, al mes de Març toca els Autonomics a Valencia, i en Abril, un OPEN a Mallorca.



medallistes del castalia posant a la Salera.

Després ja a preparar les travessies.

No hay comentarios: