12 ago 2012

TRAVESSÍA PLATJA XERACO "VICTOR MORENO"






  
     El dia 12 d'Agost arriba per fi, arriba la Travessia Victor Moreno a Xeraco, anem la meua dona Mari Carmen i jo, ella va de caiaquer i jo participe a la mateixa.

     Al mateix temps el meu esponsor m'ha fet un gran favor, Nadathlon m'ha aconseguit uns barrets i uns nadathlons per repartir a la gent, i aixi Victor ho fa per fer publicitat.

     Ja feia temps que no participava a una prova d'aquestes caracteristiques, una de 2000 metres, doncs enguany he anat a per la Xtrm ultraopen water Cabrera-Mallorca que la vaig fer a juny i ara al mes de setembre fare la Ultra Marató del Ebre. Pero aquesta te un "algo" especial, es SOLIDARIA, i aixo significa la conjugacio de la participacio dels nadadors al medi aquatic i al mateix temps que fem el que més ens agrada, (nadar) ajudem en algo benefic, en aquest cas es per a Carites Benetusser.

Vaig retrovar-me amb els companys Quique Selma, Raul Marti, tots dos van fer amb la la Xtrm, aixi com tambe vaig vore a la benvolguda Selina Moreno, que fa molt poc acava d'aconseguir un somni, la triple corona, enhorabona Selina.

A Josep Vicent el nadador de Silla, a Raul, Mila Botella i a molts mes que anomenaria i no pararia d'esmentar . 

Segons fonts molt properes que tinc s'han tret vora 1.100 euros, gens malament, i ha habut una participacio molt alta, uns 370 nadadors, cosa increible, i cosa que mereix la pena repetir, la llastima es  que no haja recolzat l'Ajuntament de Xeraco i la Associació de Veins de Xeraco, segur que ara ja estan arrepentits.
Pero aixo si, Victor Moreno, tinc que donar-li una doble enhorabona des d'aquest blog, la primera es per la enorme campanya esportiva que ha portat a terme aquest any, aconseguint records de Espanya i un meritori segon lloc al campionat del mon cel.lebrat a Italia.

No penseu que per aixo nomes es mereix ja mes recolzament de totes les institucions? ELS NADADORS QUE VAM ESTAR A XERACO JUNT A ELL NADANT LA PROVA, VAM DIR QUE SI AMB LA NOSTRA PRESENCIA.

ENHORABONA PER LA BONA ORGANITZACIO DEL EVENT VIC.


No hay comentarios: