21 jun 2024

TABARCA SANTA POLA LA TRAVESSIA PER EXCEL.LENCIA

Un any mes nadaré aquesta travessia, serà la meua octava vegada, aquesta vegada la viuré molt a flor de pell, estaré tot el temps pensant amb dues personetes, una el meu germà, Juan Antonio, ell desde que ens va deixar sempre ha estat al meu costat, aquesta vegada s'afegira altra personeta, no cal dir el seu nom, pero la tindré al meu pensament. M'agradaría tindrela a la meta, entrar a meta amb ella agafats de la mà. Ja vindran temps millors, i parlant de millors temps si que m'acompanyará Ma José, la meua parella, a ella si que la tindre esperant ahi a la meta. gracies per el suport inestimable. Aixi tambe nadare junt a un grupet, format per Belen i Monica, jo tindre que guiar-les fins a meta. Aixi que junts entrarem sera tot un plaer nadar amb elles dues i amb els 1400 nadadors que sortirem de l'illa de Tabarca. 5800 metres separen l'illa de Tabarca de Santa Pola , tot gracies al Club NAtació Alone, un gran club que fa un enorme esforç per que tot surta bé a la travessia. Gracies a tots ells.

No hay comentarios: