16 ago 2008

VOLTA A LA ESCULLERA AL PORT DE GANDÍA

El 15 d'Agost a les 7 de la matinada , desdejune i em pose cami cap a Gandía, es la cinquena vegada consecutiva que vaig a fer la Travessia de la Volta a la Escullera, 2800 metres on eixim de la platja de Gandia, es pega la volta a la escullera al port i una volta a dintre s'agafa una recta prou llarga fins arribar a unes escales de fusta que hi han prop d'una sequiola on esta la meta.

Anem tots controlats amb xip, kayaks, es una travessia bonica i es toca tant mar obert com port, son les que mes m'agraden. Eixe dia, quan arribem els nadadors s'adonem que la mar està per posar bandera roja, esta molt marejat i la organització comença a parlar via mòbil per vore que fa, si aplaçarla o que fer. FINALMENT FAN EL QUE ENS PENSÀVEM, LA TRAVESSIA NO ES FA ENGUANY, almenys la llarga, doncs despres a les 11 hi ha una curta de 800 metres dintre del port que ens diuen que si podem nadar tots.... Uns quants nadadors decidim anar-nos-en, un d'ells jo, doncs al meu poble estem a festes de bous i el esmorzar veig que encara hi arribe. Altre any es farà. Contra el temps no podem anar ningú. Un kayak que s'havia endinsat al mar per arribar a la platja de Gandia estem tots pendents d'ell, doncs la força de les oles esta a punt de tombar-lo, sort que son les experimentades mans del home de kirsthen les que porten el kayak.


Ara a pensar en la festeta de Torís, i a la travessia de Benidorm que es la propera.

No hay comentarios: