1 sept 2008

VII TRAVESSIA POPULAR L'ILLA AL PORT DE BENIDORM

Ja tenim altra vegada una de les mes boniques travessies de la nostra comunitat aci,,,,, la de Benidorm. Quedem Javi Checa, el seu cosi Ingnacio Checa i jo per anar cap a Benidorm, s'alcem a les 4 am direccio a Xest per arreplegar a Ignacio Checa, quan vaig alli esta esperantme, es la vegada que mes matí ens havem alçat per anar a nadar, però tenim que estar a Benidorm a les 6 am.



Iniciem el viatge cap alli, comentant el que va passar l'any passat, VA SUSPENDRES PER UNA FORTA CORRENT I MAL ORATGE, tot despres de anar amb els barcos a l'Illa de Benidorm. Aquesta es la quarta vegada que fare la travessia aquesta, son 4000 metres, amb una aigua transparent, totalment blava, una claror que mai n'havia vista, nomes que ha Xabia o a Tabarca, la veritat es que esta molt ben organitzada.

Arribem al Port de Benidorm cap a les 6'10 am, alli ens trovem amb Jesus i Eduardo, (els traveseños) , amb Javi Checa i Anna, amb el grup d'Alcoi i amb molts coneguts mes de les travessies.

A les 7 am ens asignen els dorsals i els xips, els barrets, etc. Pujem als barcos que van a dur-nos a l'Illa de Benidorm, un bonic paratge que no podeu deixar de visitar. Una vegada alli, baixem i anem calfant tirantnos a l'aigua, relaxa vore el fons marí amb tota eixa diversitat de peixos, .... Ens posem en una linia imaginaria i ens donen la sortida cap a les 8'00.

No veig meduses de moment, vaig amb un grup que poc a poc va perdent gas, aixi que tire avant i agafe a dos nadadors que anaven més escapats. Reconec a un d'ells, Jesús, però m'hi fixe am la xicona que porta molt bon ritme, i finalment anem avançant a nadadors que es quedavem despenjats. Portem tots tres molt bon ritme, comencem a vore bancs de meduses, son poques pero significa que estem prop del port. Hi ha un moment que alçe el cap i veig que m'havia desviat (com sempre me pasa a aquesta travessia) siga per corrents o per falta d'orientacio, i tinc que nadar en solitari uns quants metres de més. Quan arribe a meta el meu temps es 1h 11' , gens mal per a 4000 metres, encara que la proxima vegada intentaré baixar del hora.


Ens donen avituallament i un bon piscolabis, beguda, etc. Ara a tornar cap a Torís, on arribem prop de les 13'00h.

No hay comentarios: