8 sept 2008

LLARGA DISTÀNCIA BADIA DE CULLERA

El dia 7 de setembre passat, vaig direcció a Cullera, doncs el club Machomen organitza la travessia de Llarga distància de 6500 metres, la segon mes llarga de tota la costa llevantina espanyola. Com que la exida es a les 8 del matí i tenim que estar a les 7 al lloc on sortim amb el bus, per que ens porten fins el lloc on comença la travessia, tinc que sortir de Torís a les 6 am, arribant justet al lloc on Jesús un dels organitzadors m'havia comunicat via mòbil que era el lloc just de sortida i on teniem que adquirir els dorsals.


Una vegada alli, comence a vore a gent coneguda, Rafa Tenllado, Selina, Miguel Domingo, Aida, Javi Camarena, etc. ... cap a les 7 am ,, pujem al autobus, i ens porta al lloc de sortida, la veritat es que fer la travessia Badia de Cullera es prou bonica, doncs estas tot el temps mirant la costa i mirant llocs emblematics.... aixó si, algun banc que altre de meduses hi ha , però res que no se puga esquivar , jeje. .. Veig al meu company Javi Checa, ha passat la nit alli amb la familia.


Una vegada alli, ¨Jesús el tauró Blanc, ¨( Jesus Blanco Manzanares) me diu que anem a ferla junts, me dona anims i te n'adones de la pinya que se fa a les travessies , els companys que hi han i se fan, des d'aci li done les gràcies a Jesús.

Bo, vam fer la primera mitat a un ritme prou bo, vam ferlo a 1h 10 minuts, anavem molt be, jo , vaig decidir accelerar una mica, i com que no portava ni gelatina de glucosa ni havia desdejunat, al poc de temps vaig tindre un baixo i no podia tirar avant, Jesus me donava anims, faltava 1 km, se me feia pesat, a la Penyeta del moro vaig decidir tirar la resta fins que vaig arribar a la meta, finalment, vaig fer un temps de 2h 28 minuts, el millor fins ara ,doncs es la primera vegada que la feia, jeje, L'ANY QUE VE A MILLORAR EL TEMPS, LA RECOMANE A TOTS QUE LA FEU.
LA ENHORABONA A L'ORGANITZACIÓ.

No hay comentarios: