6 sept 2009

12 HORES DE NATACIÓ SEDAVÍ




El dissabte dia 5 , a les 12 del migdia, donava començament les primeres 12 hores de Sedaví,, a un centre increible,, on hi ha una piscina coberta de 25 metres amb el fons negre i la ratlla blanca, amb focus de llum a les voreres de la paret que donaven un relaxament al nadar indescriptible,,, aixi mateix disposavem de sala de espinning, de dos spas, sala de peses, de aerobic, una piscina de 50 metres exterior, que lamentablement per condicions climatològiques no hi poguerem gaudir,, pero tots els altres serveis si,, doncs es tractava d'aixo de fer 24 hores de Esport es el que l'Ajuntament de Sedaví volia fer, i ahi entrava les 12 hores de natació.



Cap a les 6 del vespre, Jose i jo eixim cap a Sedaví, alli haviem quedat amb Miguel Domingo i Blai Peiro,, amb els quals m'hen vaig cap a Cadiz a fer el campionat de llarga distancia de Europa a mar obert.



Vora les 6'30 arribem a Sedaví, esta junt al centre comercial de continente Alfafar,, molt a prop de Torís.



Una vegada al centre,, ens endisem cap a la piscina,, on ens rep una xicona d'allò més maca,, vos ho puc garantir,, jeje, tot un caramelet. I tot seguit ix el responsable d'aigues de Altius,, que es el organitzador d'aquestes 12 hores,, amb el que m'havia posat en contacte Victor Moreno, doncs anava jo a anar de travessia del Mar Menor, pero com que havia sorgit aço que estava propet,, m'havia quedat.



Ens explica com funciona,, tenim que contar-nos les piscines,, i una vegada sortim de l'aigua tenim que apuntar-ho a una pisarra que hi ha fora.


Al meu pensar un poc " fora de control" anava tot, anem a dir-ho aixi. Doncs la gent igual nadava que no,, els 8 carrils no anaven sempre en marxa, i tenim que dir que es el primer any que ho organitzen aixi que tenim que recolzarlos per anar l'any qe ve tambe,,, es una bona epoca i unes instal.lacions meravelloses.



Com que Jose i jo acavem rebentats,, aci ens teniu relaxantse. jeje. Gens malament veritat?

ARA A PENSAR EN LA TRAVESSIA LES PALMERETES- EL PERELLO DE LA PROXIMA SETMANA I COM NO EL DIA 18 D'AQUEST MES, ,QUE PARTIM BLAI , MIGUEL I JO CAP A CADIZ PER A FER ELS EUROPEUS DE LLARGA DISTANCIA.

No hay comentarios: