14 feb 2010

MARATÓ DE NATACIÓ A LA PISCINA DE LA PATACONA , 5000 METRES




Avui, tocava entrenament de 5000 metres, series de 50, 100 i 200 metres a ritme de 1', capitanetjats per el crack Eduardo Landin, Pau Tomas, Elena Borja, Rafa , Josep Vicent, Raquel ( fotografa) , és a dir, un bon grapat de companys que vam fer un ambientet al carril 7 de la piscina de la Patacona, on vam començar a les 10'30, a un ritme prou explosiu.

Jo tinc que dir que me va costar agafar el ritme, doncs al principi era ofegant, feiem de quant en quant bo, cal dir nomes tres vegades 100 metres estils, i aixo matava, si aixi com ho dic, matava, despres de nadar i nadar, sense parar, mes que uns segons quatre o cinc per a ser mes excacte, doncs era prou ofegador, pero cal esmentar que es va aguantar i prou millor que l'any passat el marató del politecnic, que vaig ferlo al mateix ritme, cosa que me diu que vaig agafant millor forma.

Elena va causarme bona impressio, la tia esta molt forta, el banyador molt xulo, va anar al mateix ritme que tots nosaltres, Pau Tomas tinc que reconeixer que va un grau per damunt de mi, pero vaig a per tu Pau, aixi que apreta tio, que el de Toris va a per tu, jeje.



Ja ho parlarem i als ultims autonomics farem els 800 metres a vore si fem el mateix temps, val? jaja. QUE PICADETA PORTEM. pero picadeta sana. cal dir també.

PAU, QUE VAIG A PER TU, PASSA ALGO TIO? ELS DOS BLOGGERS FRONT A FRONT.

Bo, ara el dia 28 a la Ratlla del terme. a Nadar a la Mar, ja va siguen hora. veritat?

No hay comentarios: