15 may 2010

IX GRAN FONS VILA MASSAMAGRELL


Coke, Belen, Anna i Rafa .

Com haviem quedat, Belen i jo, anem al Gran Fons de Masamagrell, son 15 quilòmetres, dintre del circuit de diputacio. Acudixen Coke i Anna, també veig a Jesus i Jose de Torís.



Som 2000 corredors, mai havia vist tanta gent a una cursa. La prova comença a les 18'30, i jo isc prou fortet, m'adelante a Belen i Coke, ells ja saben el recorregut, i vaja trajecte, per dintre d'un pol.lígon industrial, mentre correc, pense,,,, que fa tanta gent correguent per aci,, es patetic total,, hi ha altres llocs mes bonicos, ja ho crec. Però, Massamagrell, te ja molt de renom,,, si voleu que vos diga la veritat,, encara no l'hi he trovat per lloc, gracia alguna a aquesta cursa. Aixo si, molt ben organitzada.





Finalment, faig 1h 15' un temps que no m'esperava,,, és a dir, volia fer 1h 10' com a molt, aixi que l'unic que puc dir, que he anat he participat a una prova de renom, he estat amb unes bones molt bones amistats, Belen, Coke, i Anna entre altres, i he fet un dels esports que m'agrada.

Ara demà toca anar a entrenar a la Patacona amb gent del Club Triesport.

No hay comentarios: