4 jul 2010

XV TRAVESSIA A NADO, TABARCA-STA. POLA

magnifica instantània, la tabarquera ens porta de cami per començar la travessia.


Finalment ve amb mi, un altre torisà, German i jo, anem avui a fer la travessia amb més participació que hi ha,,, Tabarca-Santa Pola.

Enguany ens diuen que supera els 700 nadadors, i aixi es, som un total de 747 inscrits, dels que arriben a meta 662 es a dir, que els 5.900 metres lis paren gran a 85 nadadors.

VÍDEO TRAVESIA SANTA POLA - TABARCA 2010


German esta a la categoria Senior A, amb un total de 99 nadadors, dels que arriben 89 a meta, i jo estic a la categoria SEnior B, amb un total de 305 nadadors, arribant 265 a meta.

German arriba el 20 de la seua categoria, i jo el 90 de la meua. molt bona posició, fent un temps de 1h 37' i 1h 45' respectivament.Concretament jo baixe el temps amb 10 minuts.
Es una prova molt concorreguda, alli ens trovem amb Pau, Jose Luis, Belen, Elena, Josep, Leonor, gent del Alcoi, Jesus, Eduardo, etc. es a dir no pararia de esmentar a la gent coneguda. Sino que li ho pregunten a German, jeje. Una cosa tinc a dir,,, BELEN, ELENA ENHORABONA CAMPIONES,, PROVA SUPERADA, JA TENIU TABARCA FETA.

Decidim Belen i jo eixir junts a la prova, doncs ella es la primera vegada que la fa. La Sortida es expectacular, un fum de gent tots a una, German s'en va, i com que es un lio anar junts, Belen me diu cap al quilòmetre dos ,, arrea,,, i jo decideix tirar, a vore si agafe a la gent,,, vaig poc a poc adelantant a grups, fins que arribe tot sol a meta, i quina sorpresa, 1 h 45' molt bon temps,,, doncs el mar estava picaet, oles corrents, etc. Pero s'ha de dir que molt ben organitzada. Un 10 per a la organització.


Rafa entrant a meta.

German, Rafa, Alex, Jose Luis.

Una vegada en meta, pase per linea de dutxes, i entre a la carpa on veig a German , Jose Luis Larrosa, etc. Vaig i arreplege les bolses que dona la organització .
Eduardo no parava de fer fotos amb la meua càmera, el cride i una vegada tots dins, es a dir, Leonor, German, Jo, Elena, Belen, Alex, Miguel, .... ens fa una instantania per al record.

Alex, Queralt, Fermin, Miguel, etc , son membres del Castalia , aixi que fem una foto, per al club.

German i jo, anem cap al hotel a dutxar-se , mentre donen els trofeus, i una vegada dutxats, agafem el cotxe i pasem a per Eduardo, Jesus i Luis, on se n'anem amb ells cap a Navalon, passat la Font de la Figuera on dinem. Xarrem de la travessia i del cap de setmana.
Una cosa me queda clara,, l'any que ve, estic segur que va a vindre més gent del Club Triesport, doncs ha causat bona sensacio aquesta travessia.Ara, la setmana que ve toca Sueca. Kris , Pau, prepareu-se, vaig a per vosaltres, Tatoo, tu també estas al punt de mira, jeje.



No hay comentarios: