15 jun 2012

DESPRÉS DE UNS QUILOMETRETS DE RES, LA II XTRM CABRERA ULTRAOPEN WATER JA LA TINC AL SAC.



http://www.flickr.com/photos/xtrmevents/sets/72157630109521898/

Despres de un any, he pogut preparar-me aquesta travessia, una que anava buscant ja feia temps, una de les GRANS, una que passara de 20 quilòmetres, i finalment REPTE ACONSEGUIT puc dir.


Han sigut molts entrenes, vull esmentar a NADATHLON, empresa afincada a Moncada, que m'ha ajudat molt en la preparacio d'aquesta travessia, doncs m'ha facilitat els entrenaments Nadathlon amb els medis que te per nadar a una piscina curta, poguent nadar tantes hores com fos possible sense fer cap viratge.



NADATHLON ven els seus productes en Decathlon, alli trovareu, tot allo imprescindible per a un entrenament complet o simplement per fer gimnàstica dintre de la piscina.

El dia 8 ix el vol cap a Palma de Mallorca, som quatre nadadors de la Comunitat Valenciana, Xavi Lloret ( Vila-real), Rafa Muñoz (Torís) , Raul Marti i Quique Selma de ( Carcaixent).

Ens trovem al aeroport Raul, Quique i jo ( Rafa), no ens coneixiem, ells practicament debutaven, i collo, quin debut han tingut.




nadant al mig de la II XTRM ULTRAOPENWATER 25K


Cap a les 9 arribem a Palma, agafem el autobus, i cap al hotel THB Sur Mallorca, on a les 19 hores ens farien el breefing ( ens contarien tot allo com anara la prova del sendema i ens donarien barrets, xiulet, i tot el que teniem que portar).

Tots tres acudim no sense un bon dinar, collo quin dinar s'emportem, un poc mes ens fotem mitja Mallorca, fins el metre estava Acollonat diria jo. Pasta , pasta i mes pasta, tot pensant en el sendemà, redeu, no es veu Cabrera....



A les 9 anem tots a sopar i cap a les 22 hores, ja tots gitats, doncs, a les 4 am, estava jo en peu, escalfant, i preparant boia, barret, les dos ulleres, el neopre, vaselina, xiulet, gels per alimentar-me, ibuprofenos, i com no dos biodramines. Ho revise tot, i a les 4'30 a desdejunar, que a les 5 ens porta la furgoneta cap a Sa Ràpita, la meta tan ansiada per els 18 nadadors, ja companys.

Jo puje amb Toni Contesti, organitzador de la prova i participant del 3'5 k. xarre amb ell de com es va a fer la prova, etc. Tot fins Sa Ràpita.

A mi hem toca a la llanxa de Sara, Quique Selma, el nedador de kuala lumpur i jo mateix. Partim cap a Cabrera i arribem hora i deu minuts més tard. El viatge es esgotador, ens agafem alla on podem, fins i tot hi ha gent que cau. jeje.

Quique,Raul i Rafa, els tres riberencs participants a la II Xtrm Ultraopenwater






A les 7:50 comença la prova, no  sense abans entrar nadant a la Cova Blava, quin aigua mes transparent, dona gust nadar en aquest paratge natural.

Som 8 al grup 2'8k, es a dir, tenim que mantindre un ritme de 2.800 metres per hora, i tot i aixo encara s'hi afigen uns quants nadadors mes de l'altre grup.

Es un pelear, entre el medi aquàtic i el cos i la ment durant 10 hores i 22' que vaig tardar en ser FINISHER DE LA PROVA.
entrada en meta en Sa Ràpita, Palma de Mallorca.

Despres de pelear amb les corrents que van fer-nos deriva i fer que pegarem mes braçades del que tocava, vam fer un total de 29 quilòmetres. Gens malament, doncs quan vaig sortir del aigua, cregueume, vaig pensar "ja esta???"", si aixi com llegui, crec que hagues pogut aguantar fins els 14 hores perfectament, doncs la organitzacio va ser genial, un 10 des d'aquest blog, i si algun nadador pot aconseguir-ho es gràcies a l'equip de Xtrm. ENHORABONA, al igual que donar gràcies a tots els voluntaris, metges, fisios, etc.

trajecte de la prova.

cregueume, fa mes por vist de primera mà, que vist al plànol.
logo de la prova, on va els noms  i ciutat de cada participant

En el meu cas, es un orgull representar a Turis en aquesta prova i tantes altres per tants llocs de la geografia espanyola on he estat, aci una xicoteta mostra, on en el logo quedara sempre inscrit, el nom del poble Turis, com el nom del nadador que el representa i el porta a terme.


Tinc que esmentar a la meua parella que tant m'ha fet costat en la Bocaina com en aquest repte, aixi com a mos pares, sense ells no hages pogut fer possible aquest repte, al meu germà també l'he portat al cap, se que ell m'ha ajudat. I com no amics, poble de Toris, en fi, va per tots, ara a gaudir-lo.
RIBERA EXPRESS

LAS PROVINCIAS

NOTICIES DE TURIS


Aquesta prova de ultrafondo, m'ha donat a conèixer grans nadadors vinguts de tot arreu del mon, cal destacar, siga per que haja xarrat mes amb ells , a Joan Vinyoles, Toni colomo, Sandra, Raul Marti i Quique Selma, estos dos ultims de la Ribera, aixi com jo mateix.

Desitje al Toni com a la Sandra, que tinguen bona travessia en setembre, doncs van a tindre el seu segon repte del any, el creuament del ESTRET DE GIBRALTAR, una abraçada per als dos, salut i metres companys.


No hay comentarios: