16 jun 2008

OPEN MASTERS HIVERN TORREVIEJA '07-'08




El dia 14 de juny viatje direccio a Torrevella , doncs el ultim campionat dels autonómics es alli, quede amb els del Cst- Costa Azahar per a que me concerten habitació al hotel on van ells doncs de Toris vaig jo soles. Silvia esta a punt de tindre un xiquet i ja no nada aquest viatge.



Ja camí d'Alacant agafe la furgoneta on anaven els del Club Cst- Azahar, porten una bandera del club i els reconec, ja anem junts fins a Torrevella. Una vegada alli, ens trobem amb Pepe i uns quants mes del mateix club al igual que amb Aida i els del U.P.V. , el Dom Bosco, i altres mes.


Peguem una volteta per Torrevella i anem al hotel. Al dia següent ens espera un dia molt llarg, la competició i després la tornada. Com que no estic jo restablert del tot del muscle, m'he apuntat solament als 50 i 100 metres lliures, i per estar el temps que he estat fotut del muscle, no queda mal l'assumpte del tot, doncs l'agafe amb ganes la piscina i faig un bon temps.




A mig dia ve el millor el dinar, despres cap a les 17'00 anem cap a casa, uns cap a Castelló i jo cap a Torís. Ara a pensar en Pinedo que sera la propera travessia.




Estic content perque he convidat a Aida Ponce per que vinga a les 24 hores que estic organitzant i m'ha dit que quasi segur que vindrà.

No hay comentarios: