23 jun 2008

TRAVESSIA PLATJA DE PINEDO '08


Hola, es diumenge 22 de juny, avui es la primera travessia de la temporada, comença en la platja de pinedo, organitzada per el C.N.Olympic Dom Bosco, cap a les 9 am donen la eixida, m'acompanya el meu amic Paco, ve a fer fotos, mentre jo nade, avui m'he trovat amb moltes cares conegudes, i només arribar ens asignen els dorsals, alli veig a Miguel Domingo, a Fina del Cst-Castelló, a Eduardo Sanjuan, a Jesus Blanco, i a molts mes, ...... primer fan la eixida els xiquets, surten 10 minuts abans que la absoluta, .... cinc minuts despres donen la eixida per a les dones, i 10 minuts mes tard me pose en linea d'eixida, tinc al costat a uns nadadors del C.N. Alcoi, el mar esta prou be, amb unes oles de cara pero be per escomençar jo pense que com estigues haguerem sortit, doncs estavem tots amb moltes ganes de nadar al mar.......

aquesta travessia es de 2100 metres, amb un temps de 42 minuts arribe a linea de meta, no esta mal per ser la primera despres de tant de temps sense nadar, doncs fa unes setmanes que he començat a entrenar suaument, he estat fora de circulacio per una lesio 11 mesos. aixi que estic content de tornar a nadar entre amics a les travessies.....

No hay comentarios: