27 abr 2009

IV MEMORIAL RAIMON SORIA, GRAN FONS DE TORIS


I avui ens toca el Gran Fons del nostre poble,,, es la primera vegada al que me enfronte,, son 16000 metres amb costeres i tot asfalt, estem inscrits Vicent, Paco i jo, tambe estava Jose, pero finalment decideix no vindre,, a l'altra sera.

En la linia de sortida som uns 300 corredors, gens malament, doncs coincideix amb moltes proves eixe dia.



La prova comença a les 10 h, tambe hi venen Emi i Lara, dos nadadores del meu nou club ,, el Castalia , vingudes una de Castello i l'altra de Torrent.

Una vegada donen la sortida, comence massa fort, encara que jo no men adone,,, pero cap al quilometre 3, la gent comença a adelantar-me,,, i el començar fort passa factura, a les costeres me costa prou, sobretot la del Altury, el ultim tram es mortal,,, una vegada gire cap al poble vaig agafant aire i tot va millorant,, m'ajunte am Jose Pastor,, i anem junts quasi fins a meta.

Finalment faig un temps de 1h 19', gens malament,, Paco entra davant meu amb un tiempaso de 1h 13', tot una marca que ja vorem si podra superarla la propera vegada.

Emi, Lara i Vicent entren despres .


Anem a prendre uns refresquets que sels hem guanyat, pense jo.

No hay comentarios: