5 abr 2009

XI GRAN FONS VILA DE PUÇOL


Avui, tocava espatarrase de valent, com diuen al meu poble,,,,, és el primer Gran Fons al que participe,,, i com sabeu, a mi el que m'agrada es l'aigua,,, en fi,, com que la companya de natacio i esports Gandia, Carmela anava a entrenar a aquest Gran Fons,, a mi tambe m'anava a anar molt be, doncs enguany vull participar-hi al Gran Fons de Torís, el meu poble, aixi que endavant vaig dir-me,,, anar amb una triatleta com ella,,, (Carmela),, es tot un repte.

Erem 1500 persones,, l'organització estava molt contenta a la resposta de la gent per a participar al seu event esportiu. Van donar la sortida a les 17'30h , van ser molt puntuals,,, vam participar del meu poble, Cesar Sanz al que vaig vore, i tambe vaig enterarme de que va estar Rafa Nogueroles, president del Club Triesport Toris.

Carmela i jo, vam anar a la marxeta, per a entrenar,, i vam fer el temps de 1h 40 minuts,, en fi, vam acabar, que es el que importa i vam ejercitarnos una mica, jeje. vam fer els 15ooo metres de que constava la prova.

Vam quedar contents,, despres de uns massatgets, a dutxarse i a casa, jo pensant amb el soparet, doncs tenia una fam que me menjaria un bou en eixe moment, i tambe, com no amb la volta a peu que anavem a fer els amics a Xirivella el dia següent.

No hay comentarios: