6 abr 2009

XXX VOLTA A PEU XIRIVELLA


Avui, anavem Jose, Paco i jo , a Xirivella a fer la Vota a peu,, de 7300 metres.

A les 8 arribavem i començavem una vegada recollits els dorsals a escalfar,,, veiem que anavem a ser uns 400 esportistes, vinguts de tot arreu, la prova era una mica avorrida, doncs teniem que pasar tres vegades pel mateix circuit, era monotona, pero a mi aquesta vegada no me importava gens ni mica, despres d'haverme empassat el Gran Fons de Puçol el dia d'abans, aixi que eixiria ben tranquilet, les cames no les tenia per a molt.

Com era de esperar Paco es distancia de Jose i de mi prou, jo decideixo anar al pas de Jose tot i pensar en algun moment a baixar el meu ritme, doncs tenia els genolls tocats del dia d'abans,,, finalment aguante i Jose i jo entrem a meta igual, Paco entra uns 4 minuts per davant nostre, encara que no podem dir el nostre temps real, doncs la organitzacio no m'ha agradat molt, no ens han posat xips, per controlar el temps, i s'ha fet cua per entrar a meta, en fi, altre any milloraran per a que la gent es quede mes motivada per tornar.

Recollim les samarretes, i una bossa per cada esportista. Ara directes cap al cotxe i a casa.

No hay comentarios: