25 oct 2009

ENTRENE AMB NEOPRÉ A LA BADÍA DE CULLERA

Selina i Rafa a Cullera abans de l'entrenament.

Avui hem quedat Selina Moreno i jo per entrenar a Cullera,, cap a les 11'20 a la platja del Oasi, on fan la travessia llarga i curta el club natació de Cullera.


Rafa, Selina i Jose a un moment de l'entrenament.

A les 10, eixim Jose que m'acompanya i jo cap alli, una vegada arribem esmorzem, la mar esta com un plat, un dia magnific, Jose va a fer de fotògraf, doncs no s'atreveix a nadar , es un temps on la temperatura de l'aigua comença a refrescar,, Selina va a nadar amb banyador,, i jo amb el nou neopré que el vaig estrenar ja a la Patacona.


Pau, no pot acudir,, te partit de bàsquet,,, altra vegada serà. Una vegada arriba Selina, es prenem un cafe, i tot seguit es canviem i ens posem a l'aigua,, començem a pegar les primeres braçades, anem a anar a un ritme normal,, sense preses, doncs ha sigut una temporada molt llarga, i no tenim que forçar,, poc a poc anirem agafant ritme,, en els proxims entrenaments,, es un plaer tindre a Selina com a companya tot una gran nadadora.



Jose ens acompanya caminant per la vora de la platja tirant algunes d'aquestes instantànies.



Estem nadant finalment 1 hora i 13 minuts calculem que uns tres quilòmetres i mig, dalt o baix.



El trajecte ha sigut algo accidentat, doncs les zodiacs no tenen mirament dels nadadors, i anem amb molta precaució tot i que porte una boia per marcar la nostra posició, finalment decidim nadar vora costa i no introduir-nos mar endins. Altra vegada quedarem en altre lloc, tal volta a les Palmeretes, ja vorem.

No hay comentarios: