1 nov 2009

22 PAS RAS AL PORT DE VALENCIA


Avui m'alce amb un nou repte,, millor dit dos,, pero anem per pasos:

A les 9'15 quede amb Belencita, a la zona on donen els dorsals, alli es on trovarem a Coke,, quan arribe al Port, l'ambient comença altra vegada a vores, els corredors escalfant, altres xarrant, altres badallant, i jo tot pensant amb el grup de natació que m'espera despres de fer el Pas Ras, que per segon any consecutiu vaig a fer-lo.

Com que Coke i jo tenim una paelleta per ahi pendent, anem a vore qui dels dos la paga, si ho he dit be, EL QUE DELS DOS PERDA, TINDRA QUE PAGAR LA PAELLETA, la primera es esta prova, El pas ras, i la segona prova vindra el dia 15 data ja posada per la posterioritat i que pasarà a la historia, una vegada guanye a Coke, es clar,, jeje, una prova de natació 4000 metres a la Patacona crec que m'han dit,, aixo li ho deixe a ell i als seus nervis que trien. aibaaaaaaaa que xulo que soc, jaja.

Belencita no corre aquesta prova,, esta preparantse per a altres de mes distancia, i se que va A TRIOMFAR a la mitja marato de Valencia,,, ja voras Belen, t'ho dic jo.

Llastima que no puga anar, pero tinc que estar als autonomics, la primera jornada a la piscina provincial de Castelló, on nadaré les proves de 50 esquena i 100 estils.

Dons El PAs Ras, se que anaven a estar Rafa Nogueroles, Jose Pastor, i uns quants mes del meu club el Triesport Torís, però finalment només veig a Rafa.

Quan donen la sortida, el meu rival, Coke, i jo ens donem sort, i despres tots dos pensem ( que te donen per el ......) , i començem a correr, jaja, se que Coke esta mes preparat que jo, pero tot i aixo nomes m'ha tret 3' 18'', gens malament,, jo he fet un temps de 46' 57'', el millor temps meu als 10.000 metres.

Seguidament i sense parar ni un instant, men vaig acomiadantme de Belencita i Coke, direccio al Pans and Company de la Malvarrosa, on havia quedat per nadar amb neopre, amb Anna, Gabi, el crack Pau Tomas, Selina Moreno, Brigi, i Jaume.

Quan arrive estan prenint-se l'ultim suspir del café.

No hay comentarios: