2 oct 2011

ELS ULTIMS ENTRENES CAP A LA BOCAINA, ABANS, LA MARNATON.


Els dos ultims Reptes del Any que tinc per davany,, la Marnaton, desde Garraf fins a Sitges, consta de nadar 10 km a la Costa Brava, i serà la primera vegada que el faré.

Alli hem retrobare amb els meus companys Jaume Adell, Robert Mayoral , Sandra, i els valencianes i valencians, Robert Ibañez, Elena Borja, Isa Baos, entre d'altres. De ben segur que sera una bonica Travessia i prou ben organitzada segons m'han dit.

Sera el proper dia 8 de Octubre la Marnaton i com no, el dia 13 agafare el vol cap a Canaries, per fer la Bocaina, per enllaçar nadant les illes de Lanzarote amb Fuerteventura, un canal amb unes corrents que l'any passat van ser molt fortes, a lo que estem acostumats aci al mediterrani,, aixi que enguany vaig per eixa prova, despres d'haver entrenat 750 quilòmetres, per fer-la.

Sortirem de Platja Blanca en Lanzarote fins al port de Corralejo en Fuerteventura, passant per l'illa de Lobos.



Endavant espartanosssssss. com be deia el meu amic Jorge a la travessia de Eivissa- Alacant. Li agafe el crit de anim amb el seu permis.

No hay comentarios: