13 oct 2011

POST - ENTRENAMENTS DE LA BOCAINA

Encara que pensant en altre repte mes gran,,, quan vaig començar a entrenar per este, vaig fer volums setmanals de 27 a 35 quilòmetres, que no anava gens mal, doncs no estava molt be fisicament, i poc a poc vaig aumentarlo, fins quedarme a una mitja de 43 quilometres setmanals, siguent el pico mes alt de entrenament , la setmana posterior a la travessia de Xàbia, i la de despres, fent 56 la anterior, 61 la mateixa setmana i 59 la setmana de despres a Xàbia, gens malament de quilometres veritat? doncs mai els havia fet tant de volum.

Parlant amb Jose Luis Larrosa, un bon company aixi com amb Victor moreno,, tots dos hem van aconsellar portar altre sistema de entrenament que vaig ficar a la practica, doncs havia perdut velocitat,, i encara men falta, pero actualment porte un ritme de 3.330 l'hora, i abans de parlar amb ells no arribava als 3000 metres. Tot parlant de fer un 10.000. ho siga que la cosa no anava mal enfocada.

En quant a hores entrenades, el dia que mes he fet han sigut 8 hores 10' tot d'un tiro al embassament de cortes, tot contant amb la companyia de un home major de la zona que venia amb barca junt a mi, va vindre pel mati 3 hores, despres va anar-sen a dinar i perl a vesprada altres 3 hores. Vaig quedar molt content eixe dia de les hores que vaig aguantar,, portant platans, glucosa i gels a banda de una botella de aquarius que quasi me vaig liquidar, jeje.


Als entrenes he notat que poc a poc, els gels ja no me fan falta,, ara ja soc mes de barretes energetiques i aquarius per hidratar del cos despres d'aquest esforç fisic tan prolongat. La mitja de entrenes son de quasi 3 h 20' en sis dies setmanals.

Be, i ara doncs a nadarla, se que estic preparat, he nadat un total de 800 quilometres en entrenaments, mes a banda travessies de llarga distancia, tipus cullera, marnaton, etc, millorant els temps en cadascuda de elles, pero,, LA BOCAINA ES DISTINTA, SI, una prova molt dura, son 15 km en linia recta, pero l'any passat va sortir al gps 18'5 que se van nadar, aixi que poquet a poquet que se fa mes bona lletra, i a acabar-la si pot ser,, jo pense que enguany si, enguany tinc el missatge per a juan antonio, i tota la familia que junt als meus pares m'han recolzat en aquest projecte.

el que tinga que vindre l'any que ve,, pot esperar. Fins la tornada seguidors/Es. on ja fare un post amb imatges com toca,,, ara deixe nomes l'escrit,,, MOLTES GRACIES PELS MISSATGES DE RECOLZAMENT DE TOTS AL MEU FACEBOOK.

rafa.

No hay comentarios: