9 oct 2011

II MARNATON SITGES-GARRAF 10 QUILÒMETRES


Pensat i fet, enguany com vaig a prepararme per la Bocaina i com que es una semana abans, vull vore com estic a la llarga distancia i decideixo anar a la Marnaton per primera vegada.

Quede a les 15'30 a València amb Robert i amb Pepe Cabanes, amb ells dos anire amb el cotxe, doncs Martina, Elena i Isa volen anar per el seu conte a altre cotxe i ens fan el apartheid, jeje.


Fem una paradeta pel cami, ens costa arribar 4 hores i mitja fins el hotel, a Sitges, on la ciutat respira les millors gales , es el Festival del cinema a Sitges justament eixe cap de setmana, i vaja ambientet que ens trobem.


Per la nit pegem una volteta i anem a sopar, despres mentre anem al hotel i mirem com esta el estat de la mar, i pensant i xarrant de la travessia que ens espera, comprem el desdejuni a una tenda que hi ha oberta encara.

instantània de Sitges per la nit.
Al sendemà a les 6 el bus ens espera a la porta del hotel, pasant llista, pujem, Robert, Pepe i jo, ja estan dalt Elena, Isa i Martina. La expedicio valenciana que anavem.
 Una vegada a Port Ginesta, el lloc de sortida, on ens donaven dorsals, etc, veig al meu company Jorge, un català que vaig coneixer a Formentera quan vaig fer Respiralia, quina alegria tornarlo a veure despres de quatre anys.


Aixi mateix veig el retrobament amb Jaume Adell, Robert Mayoral, amb qui me vore les cares a la Bocaina, i uns quants mes coneguts.


Tinc que dir que la Organització un 10, encara que les boies estaven de quilometre a quilometre i quasi ni es veien del oleatge que feia. pero el resultat bonissim, 2h 58' el millor temps registrat per mi a uns 10 quilometres i la veritat es que anava entrenament, nomes apreti els ultims quatre quilometres que anava a un grupet de catalans a vore qui podia mes de tots, jeje. Cosa normal en aquestes travesses.

IMAGES CEDIDES PER MARNATON.
CONTROL DEL CAIAQUER A LA EMBESTIDA DE LA OLA

Nadador a la cresta de la ola

imatge durant la Travesia de la MARNATON

Tinc que fer mencio especial per a Leonor, que no ha pogut vindre amb nosaltres,, Leo, t'havem trobat a faltar guapa. En altra ocasio serà.

AMB MIQUEL SUÑER A LA FOTO, UN GRAN NADADOR QUE FINALMENT VAM PODER CONEIXER-NOS.

En quant al avituallament nomes vaig prendre mig plàtan i un glop de aquarius, res mes,, aixi que les condicions genials de cara al proper repte, la Bocaina, aixo si, tinc que dir que he portat moltes hores de entrene, ara a esperar que el volca que hi ha a l'illa de Hierro ens deixe pas a fer bona Travessia de la bocaina i no ens done cap susto, en fi,, nomes dir, que farem la Bocaina sota alerta , es podria dir aixi dic jo. jeje.


tipica instantània de un post despres de una travessia. barreja de catalans, valencians, gallegos, andorrans, etc.

 
Martina i Elena .



ARA A PER LA BOCAINA DEIXEM-NOS DE XIQUILLAES, JAJAJAJAJA.

No hay comentarios: