5 jun 2013

POST DE LA 2ª MITJA MARATÓ AQUÀTICA TABARCA-ALACANT.

 


 
El dia 1 per la vesprada a Isla Marina, fan el breefing, on ens expliquen com va a anar la prova, com va a desenvolupar-se, i allí conec a Alex, el meu caiaquer.
 
Al següent dia a les 4 del mati, m'alce i desdejune, me prepare una camomil.la 1 litro per a ser exacte i el pose a un termo, dintre pose dos gels NUTRINOVEX, i per ser sincer, me va de maravilla.
 
Amb Alex, ja tinc parlades les parades. Farem quatre, una a l'hora i mitja de començar la travessia, les següents dos a l'hora, i ja despres cada 50'. Tot i aixó però, no ho fem aixi, el temps corre en contra meua, tinc que pasar el tall dels 11 quilòmetres en 3h 30' i ho aconseguim pasant a les 3h 22'.
 
 
 
 
 
Cap al quilòmetre 13 el meu caiaquer volca, i es banya, una vegada puja de nou, comença a remar i agafa fred, a començat el vent de llevant, el veig tremolar, i al quilòmetre 14 parem, cridem una moto per a que el traga, doncs te principis de hipotérmia. Aleshores volen ferme fora de la prova a mi també. Jo me nege i al final hem posen una zodiac al meu costat. S'emporten al caiac, a Alex, i a tot l'aliment i beguda que portava per mi per la prova, platans, bocata de nutella, gels de glucosa, la camomil.la, aigua, aquarius, en fi, al quilòmetre 14 hem quede sense res de menjar ni beguda, aixi que me queden 10 quilòmetres per davant amb el "fuel" per davall minim.
 
Tot i aixo trac forces d'alla d'on no se on les vaig treure, i arribe a meta, lluitant contra les corrents, amb un temps de 7hores i 37 minuts. Soc FINISHER DE LA SELECTA PROVA  TABARCA-ALACANT.
 
 
 
a la imatge podem observar, al dofí que anava acompanyantme durant uns metres,, la veritat que va ser increíble aquesta foto. Quins bons records, quines criatures tan meravelloses te la mar.
 
 
 
Tinc que dir que vaig vore un dofí, dos peixos lluna, i una silueta de lo que m'atreviria a dir un tauró serpentejant per davall, per el fondo marí, uns 3 metres mediría aquell peix, era enorme i no tenia el mateix moviment que el dofí. Torne a dir que segur no estic, pero un 80% si.
 
 
 

No hay comentarios: