11 may 2009

IV MARATÓ C.D. U.P.V. 100X50





Arriba el dia de la marató, cap a les 9'15 arribe a la Universitat Politècnica de Valencia, directe cap a la piscina coberta , on va a cel.lebrar-se altra edició de la Marató.

Enguany no contarem amb la companyia de Aida Ponce, pero l'equip del poli i altres nadadors que hi estem la nomenem a ella, aixi que des d'aquest blog, et dic Aida que vares nadar amb nosaltres...


Quede amb Jesus Blanco, tot una màquina a batir enguany,, dificil m'ho posara doncs entrena molt, i jo quasi no tinc temps per banyarme les ungles dels dits del peus, jejee, pero bé, a vore si puc anar amb ell al seu ritme, tots dos anem a nadar al carril de 1' els 50 metres, tot durant 5000 metres,,,, ja vorem si aguante el ritme.

Una vegada a dintre de la piscina, saludem a coneguts i conegudes, Carmela, Emi, Noemi, tot el Dom Bosco tret de Javi Camarena, etc etc,,, com no la gent del U.P.V. club organitzador de la prova...,, cap a les 10 h , comença la marato, primer es tiren a l'aigua els del carril del ritme de 1' 30'' , a nosaltres ens pertoca a les 11 h 05' mullarnos,,, aixi que temps tenim per anar mirant l'ambient , xarrar, etc etc,, el carril de la nostra dreta es el mes ràpid,, es el de 55'', son maquines els que naden a aquest carril, us ho puc asegurar.


Quan fan la distribucio de la gent, pq ens toca nadar al mateix carril a 30 persones, me n'adone que tinc que nadar amb part de gent del Bosco,,,, aixi que agafe saliva i trague, jeje, ara ja no puc tirar-me enrere.


Arriba l'hora, anem un d'arrere l'altre, al ritme que imposa el primer,, les primeres piscines son meravelloses, relaxants, increible dic jo, aço va a anar de categoria per mi,, pero a la tercera piscina,, comencen a donar canya,, i jo pense " RAFA, AGAFA QUE AÇÓ VA DE VALENT" , aixi es,, cap la piscina 24 ja no podia mes,,, pero tenia que fer-ho, tenia que acabar el marató fora com fora,, aixi que cabut que cabut,, agafe el ritme poc a poc, vaig apretant, i finalment cap a la piscina 97 la gent comença a dir,,,, APRETEM ARA UNA MICA MES,, QUEDA MOLT POC,, VINGA ARA A PAPALLONA LES TRES ULTIMES, OK?? tots diuen que avant,, aixi que Rafa,, tira avant tambe,,, sort que a l'ultima piscina el que porte davant meu, punxa i fa crowl, jeje, me salva la partida i la fem a crowl.



A la fi, la MARATÓ DE 100X50 L'HE ACABADA, ara fins l'any que ve,, açó es un entrenament genial,, ens dutxem, arrepleguem el diploma i a dinar a un baret tots junts.

L'ENHORABONA AL C.D. U.P.V. des de TORIS.

No hay comentarios: