16 may 2009

X VOLTA A PEU XEST


Avui ens anem cap a Xest, a fer la volta a peu,, Vicent, Jose, Paco i jo, tota la tropa, es la primera vegada que la anem a fer, encara que el poble es vei, jo me'l conec un poc,, aixi que vaig amb ventaja, o aixo pensava, jeje.

Cap a les 18'30 donen la sortida, som uns 700 corredors, molts del nostre poble i coneguts, Paco se'n va davant, i Vicent al poc de temps tambe, Jose i jo ens quedem al darrere tots dos junts.

Al quilometre 5 li dic a jose que jo men vaig, que ens voriem a meta,, anava a vore si podia agafar a Vicent, doncs tenia clar que a Paco no podia ser, es tot un crack.

Comence a adelantar a la gent, i cap al quilometre 7 veig a Vicent a la llunyania, poc a poc vaig apropant-me, pero tot i aixo com que al poble de Xest s'estreta, i la gent va apretant la marxeta,, no arribe a juntar-me amb ell, per poc, nomes em falten uns cinc corredors, llastima veritat?, finalment faig un temps de 51 minuts,, prou fotut, pero el que importa es acabar, jeje.

Ara demà cap a la volta a peu de Valencia, pense que aquesta l'he feta pensant amb la de dema, sense preses ni corregudes.

No hay comentarios: