15 ago 2009

TRAVESSÍA PORT DE SAGUNT 2009


Avui tocava la travessia del Port de Gandia,,, la volta a la Escullera,,, però com que estic fotut de l'esquena i el meu company de travessies i bon amic Victor Moreno, m'ha comentat de una travessia no coneguda per mi,, la del Port de Sagunt,, decideix-ho anar a nadarla, doncs son uns 800 metres,, i despres de tocarli a Emi, quedem per anar junts cap a la travessia.


Una vegada alli, vegem que no es tracta de una travessia només,,, sino que es part de la festa del Port de Sagunt,, esta tot ple de gent per vorela,, amb tres televisions per gravarla,, Tele ´7 , TVE, i Canal 9 , ademes una vegada acabada la travessia,, hi han cucanyes,, es a dir,, un poste ensabonat,, amb una banderola al cap,, i aquell qui aconsegueixca agafar-la tindra premi en metalic,, despres hi haura solta de ànecs, i alguna sorpreseta que altra mes.


El Port de Sagunt, per una vegada , es converteix en un reclam festiu a les festes d'aquest poble. I a l'any que ve,, tornarem.



A les 10'00 h , donen la sortida de la travessia amb una carcasa, despres de creuarnos als nadadors amb una embarcacio a l'altra banda del port, el trajecte sera de 800 metres fins a una escala de ferro.



Com que estic de l'esquena un poc fotut,, decideix, tirar-me de peus,,, i surt poc a poc,,, fins agafar la velocitat de creuer sense presa,,, es una travessia de potencia,, i avui no estic per aquestes coses,, aixi que a gaudir-la.





El campió de la travessia al Port de Sagunt ha sigut Victor Manuel Moreno Vidal,, tot un crack,, l'enhorabona des d'aquest bloc.



Una vegada fora,, me n'adone,, que he arribat entre els 6 primers de la meua categoria,, o aixo pense,,, tot falta mirar la clasificació,,, Emi queda primera de la seua categoria al igual que Pepe Benages,,, aixi que el Castalia Castelló queda amb molt bona posició.



Una vegada entregades les copes,, faig unes fotos,, ens dutxem,, mirem un poc les cucanyes,, i decidim anar-nos-en cap a Toris jo , i ells cap a Castelló.

Ja puc dir que tinc creuat un port mes,,, EL PORT DE SAGUNT.

No hay comentarios: