27 jun 2010

II CAMPIONAT AUTONOMIC D'AIGÜES OBERTES DE LA COMUNITAT VALENCIANA, BADIA CULLERA




Arriba la Travessía de més renom de la nostra terra, la més llarga del territori espanyol, bo tret de La Bocaina, on també i participaré en Octubre.
Anem a ser uns 180 nadadors, vinguts de tot arreu del territori espanyol i d'altres païssos, aixi com Egipte, Estats Units, i paisos de Europa, gens paregut a l'any passat on va ser la primera vegada que es feia aquesta travessia de 10 quilòmetres,, doncs en altres ocasions, era de 6'5...., enguany serà la meua cinquena participació, Cullera, un entorn molt bo, per fer una travessia d'aquesta magnitud.


Com que serem mes nadadors,, es faran una vegada començada la prova, diversos grups, jo pense fer dues travessies,, una fins al Sicania, es a dir fins al quilòmetre 6, i del Sicania fins l'arribada, els 4 ultims,, ahi apretar mes. Se que son molts quilòmetres, igual rebente motor,, pero vaig a provar fer un temps de 3 hores 20' , ja vorem, no vull forçarme massa, vaig a anar amb Eborja, aixi que anirem tots dos junts, eh?? vinga fins demà.


Anire representant al Castalia al Campionat autonòmic, però portaré al meu poble, Torís molt al meu pensament, amics, companys, familia, germà....., intentaré baixar el temps de l'any passat, segur que puc , demà us ho dic.

No hay comentarios: