17 jul 2011

24 hores de natacio Club Natacio Los Silos Burjassot.

Avui dia 16 he quedat amb Cris, Josep i Victor Moreno, per sopar a la piscina de Burjassot on fan les 24 hores de Natació per segona vegada.

RETALLS DE PREMSA

Josep Vicent Giner , Victor Moreno i Rafa Muñoz.

Arribe alli cap a les 22:00h i veig a Victor, acaba de eixir del aigua, estava estirant, acavaba de nadar ja 30' , i volia nadar 30' mes on jo li faria el relleu, aixi que es disposem a sopar. 
Cris i jo anem a per el bocata al baret que hi ha alli mateix, sopem alli a la piscina, amb Victor, xarrem, pero no sense abans presentar-se David, el entrenador del Club Natacio Los Silos, doncs ell estava a la mira de que els nadadors anaren presentant-se a hora. Despres de saludar-nos i dir-me si anava a ser capaç´de nadar el temps establert, li vaig dir que si, que no patira, i vam sopar tranquilament.

Victor Moreno un amic i gran nadador alla on vaja. Enhorabona per eixa marca aconseguida fa poc, 2'20 als 200 papallona.

Va vindre Josep a mitat sopar, ell ja venia amb la feina feta, es a dir, sopat, es va sentar a la xespa amb nosaltres, i alli estavem els quatre junts de nou,, bo, este mati, haviem estat tots menys cris, a la travessia de les Palmeretes i tots deiem que havia sigut un bon entrenament i dura.

Quan acavem, anem Josep , Cris i jo cap a la taula on inscriuen i dic que anaven a nadar amb mi 30' doncs tenien 4 carrils disposats per nadar,, una piscina de 50 metres descoberta, molt bones instal.lacions, i diuen que sense problemes endavant.

Quan li toca el torn a Victor, just quan ell acavara començaria jo les meues 3 hores,, i despres Cris i josep nadarien amb mi 30'.

quan me dispose a nadar, me despedeix de Josep, i Victor es despedeix de mi quan estava ja nadant, per davall del aigua,, doncs ell anava a la travessia del port de Valencia.

Començe i me pose una botella d'aigua, i dos gels preparats des d'on me llance. I pel que veig alli cap nadador te vist que nade un nomes eixe temps. Ho veien dificil.

Tot seguit que sent el pitit, me llance al aigua i piscina darrere piscina, va passat els metres i el temps,, ja els tinc avisats que me diguen quan falte 1 hora per acabar que m'ho diguen per apretar mes el ritme.
Quan me tirava i començava el relleu de 3 hores.

Quan falta 1h 30' m'ho fan saber,, i quan falta 1h veig que hi ha gent apilotona des d'on m'havia llançat jo,, poc a poc la gent anava estant mes pendent dels nadadors, i quan falta mig hora men adone que es fixen prou al meu carril,,, tant que quan acabe m'emporte un aplaudiment de regal,,, en fi,, moltes gracies als Silos per participar,, altre any tornare, clar que si,, m'ho vaig pasar genial,, a vore si aconseguim batre el record, veritat?

aci Josep i Cris a la par, vingueren amb mi un bon tros,, genial va ser eixa part del relleu seu, gràcies des d'aci a tots dos.

Aci jo nadant el relleu de 3 hores a Burjassot



Aixo si,, note les braços rendits, entre la travessia del mati i lo de les 3 hores he nadat prop dels 12 km. Gens malament,, jo tractava de fer un entrene per a la Bocaina.
La taula on apuntaven, junt a David el trainer. Enhorabona a tots en general.

Ara a preparar les 24 hores de Toris, a vore si ixen be,, de moment la gent vol inscriures, espere que el c.n. los silos vinga algu. jeje. ESTEU TOTS CONVIDATS SERA LA FESTA DE LA NATACIO. ANIMEU-VOS.







No hay comentarios: