4 jul 2011

COMTE ENRERE, SETMANA REPTE EIVISSA-ALACANT, ASSOCIACIÓ AEAL solidàri




Moltes vegades hi ha que centrar-se amb aquestos reptes, amb aquesta gent que fa que tire tot endavant, doncs un grup de nadadors de Alacant, que va formar un Club de Natació el RC7, i que han menejat cel i terra per fer possible que açó , dons el grup humà es molt important amb els reptes, i més amb el que us vaig a comentar. La TRAVESSÍA DEL SEGLE com tots l'han batejada, doncs consta de nadar sense parar a relleus de 30 a 60 minuts entre 22 nadadors desde Eivissa fins Alacant on acavarem a la platja del postiguet, la distància de 180 quilòmetres.


A aquesta travessia Conjuntament amb la associació AEAL, i el club Natació RC7, és de ambit solidàri, doncs es per recaptar fons i lluitar al cancer. Aixo es un punt més que ens dona forces per que ,braçada darrere braçada, puga tot, arribar a bon port.


El important es començar, com arribarem o si s'acabara, no ho sap ningu encara,, doncs el oratge es preveu molt rebolicat.


El Repte es apadrinat per el nadador ultrafondista David Meca, també ens acompanyara la nadadora de Gandia Selina Moreno, entre altres, Jose Luis Larrosa, i com no la nadadora olimpica Serrana Fernández que es la entrenadora que coordinara els relleus dels 22 nadadors.

Els nadadors hi han de totes les edats i tipus,, desde gent que ha començat fa poc a este esport, com gent que es ultrafondista, i tambe una menor de 13 anys. Aixi que podeu vore que es gent tota de categoria màster i nadadors amaters, es a dir, no es dediquen nomes a nadar. Tots som aficionats, aixo si, ens encanta la mar. I col.laborar amb aquest repte clar que si.

Tinc que dir,, que lil dedique al meu germà Juan Antonio, va per tu Juan!!!!!!!!!!!!!

També cal dir que mos pares, sempre recolzant-me doncs es importatn i mes aquesta prova d'aquesta magnitud, que saben que alla on estiga nadant estan al meu pensament.

 Aixi com el poble de Torís, ser torisà i pasetjar el nom del meu poble per tot arreu de la geografia es algo que m'ompli d'orgull, junt als meus companys del club Triesport la seccio de natació on el dia 10 tindrem German Villanova i jo, la possibilitat de fer altra vegada per segon any consecutiu la travessia de Tabarca- Santa Pola.

No hay comentarios: