16 jul 2011

XVII TRAVESSIA EL PERELLÓ- LES PALMERES


INFORMATIU SUECA TV

FOTOS:

XVII TRAVESSIA EL PERELLO – LES PALMERES
XVII TRAVESSIA EL PERELLO – LES PALMERES 2
Un any més torne a aquesta travessia organitzada per el C.N. Sueca, club del que tinc molt bones referencies, jeje, ahi tinc com a company de travesses a Pau Tomas, Josep Vicent Giner, Brigi , Irene Granell, i un grapat mes que no esmente per no fer-ho llarg.


Avui anem tres del Triesport, German, Jo i Jesus Quiles. A les 8'45 es quan ens donen els xips , barret etc al perello, aixi que sortim a les 7'45 de Toris per estar al lloc a hora.

Una vegada alli vegem a cares conegudes, Blai , Miguel Domingo, Alex, Juan Carlos Hidalgo, tots quatre del CAstalia, club on estic federat.



Aixi com a Jesus Blanco Manzanares,Victor Moreno, i Selina Moreno ademes de Jose Luis Larrosa, estos ultims amb els que vaig compartir la travessia del Segle meravellosos moments.


A les 9'30 donen la sortida, hi ha mar de fons i jo diria que per a bandera groga el minim, com que encara me note que no puc correr a la sortida, deixe que vagen tots davant, i jo vaig poc a poc fins que puc començar a nadar quan me cobreix l'aigua. Hi ha unes oles prou valentetes, i diuen que a la sortida encara es preveu mes grans. 




Al llarg del trajecte no veig mes que una medusa, un 10 per a la organització, nomes per aixo ja s'ho mereix, jeje, a la sortida, quan gire la ultima boia, la corrent me tira cara la penyeta del moro, es un espigo que hi ha mig sumergit, que no hi coneixia, i quasi me roce amb les pedres,, comence a remar fort per escaparme d'alli i aixi cau molta gent mes, anem esprintant fins la arribada, cosa que me val de  poc, quan m'alce, no puc caminar, jeje, i m'avancen per totes bandes. pero jo content, he disfrutat, el mar aixi es perfecte per un bon entrene, al final faig en els 2700 metres 1 hora 13 minuts, jo calculava fer per els 50' nomes,, pero ahi te n'adones el que es nadar al mar,, uns dies te ix un mar com un plat i nades com a la piscina i altres pelees i disfrute, almenys jo, encara que el temps siga pitjor.


Quan surt me n'anporte bona noticia, Jesus Quiles ha quedat tercer de la seua categoria, ENHORABONA JESUS, la tercera travessia  que fa, i trofeu, i mes encara a aquesta que es del sueca, a vore si a la de Xeraco pot emportar-se tambe,, pero dubte estiguent la gent del piscis,, pero tot es intentar-ho.

German tambe queda amb bona posicio el 10 pero sense trofeu, te un altra categoria i amb mes gent amb qui pelear, igual que jo. Jo quede en la poscio 33.
Vindre al Perello es vindre a vores amb Pau Tomas, un gran amic i nadador.

Despres entrega de trofeus, fotos, etc. I de viatge German molt xarraor tot el cami de tornada, veritat?

No hay comentarios: