19 dic 2009

II MARATÓ SOLIDÀRIA DE NATACIÓ ALCOI APER EQUIP


Enguany si, finalment he pogut anar a la Marató de Natació que organitza Aper Equip Esportiu d'Alcoi en favor del Alzheimer, on com bé posa als barrets que ens donen per nadar : " YO NADO, ELLOS SALEN A FLOTE" . Tot amb la alegria que suposa recaptar 3300 eurets per ajudar a aquesta associació per recolzar-la i ajudar a la gent que lluita dia a dia contra el alzheimer.


Una vegada anem Elena i jo cap a la piscina d'Alcoi, ens trobem amb gent coneguda, Pau, Mila, Samuel, Irene, ... arribem cap a les 4'20 i ens toca nadar a les 5 i jo de 5'30 a 6'30.


Jo nade un total de 3150 metres, en 56 minuts que estic nadant, doncs estic a dos tandes de 28 minuts cadascuna. Finalment quede el quart de la meua categoria, i Pau el segon a 50 metres de mi, Pau, preparat l'any que ve, vas a vore el que es bo, jeje.

classificació MASTER A.


Tinc que dir que la organització patinà en una coseta,,,, NO POSA UNA PANTALLA GEGANT PER VORE EL PARTIT DEL BARÇA, la resta un 10. l'any que ve, tornem segur.

MAGNIFIQUES INSTANTÀNIES DE LA ORGANITZACIÓ.


Elena queda la primera al igual que Mila, enhorabona des d'aquest blog campiones.


Una vegada acabem, fan l'entrega de trofeus, i tot seguit cap a Montaverner, quan eixim de la piscina se n'adonem que les temperatures van baixant molt depressa, ja vorem demà que ens espera la Travessia més llarga d'hivern, la Copa de Nadal a la platja del Postiguet a Alacant, 2000 metres.

No hay comentarios: